Tankar mitt i livet

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Tanten - 16 april 2010 19:13

Vaknade i dag och hade sovit hela natten, jag hade ingen huvudvärk och jag skulle "jobba" sista dagen på detta ställe ! Dagen kunde inte börja bättre. Jag kände mig så glad och full av energi att jag satte igång och städade hela lägenheten innan jag gick på jobbet.   


Jag fick en jättefin avskedspresent. Jag blev riktigt rörd för chefen hade verkligen fångat upp vad jag tyckte om . Känns i allafall jätteskönt att sluta.

Firade det hela med fika på stan med en kompis.

Sedan ringde en annan god vän och frågade om vi skulle äta middag tillsammans. Jag blev bjuden på restaurang.

Vilken härlig dag detta har varit.


Nu sitte jag uppkrupen i soffan. Ska läsa lite bloggar och sedan ska jag titta på talang 2010.

Håller på att läsa en blogg om en tjej som varit med om så mycket hemskt att man undrar hur vårat samhälle fungerar egentligen. Hon har inte fått mycket  stöd från myndigheterna. Titta på http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se



Önskar er alla en trevlig helg.


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Med det mesta av livet bakom mig har jag många tankar kring livet som jag gärna vill dela med andra och kanske diskutera.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards